10 lipca 2014

Zapowiedź: Richard Paul Evans - Michael Vey 2: Bunt

Niektórzy ludzie rodzą się mądrzy, inni piękni. Ja urodziłem się z elektryczną mocą.

Zostałem stworzony przez Korporację Elgen, która teraz ma zamiar mnie zniszczyć. Jednak porywając mi matkę Michaela posunęli się o krok za daleko.

Na szczęście mam przy sobie przyjaciół, którzy posiadają moce – mogą rzucać piorunami, resetować ludziom umysły, widzieć przez ściany i uśmierzać ból.

Razem stanowimy silną i nierozłączną drużynę.




Zachęcam do zapoznania się z oficjalnym polskim zwiastunem książki:



Ja osobiście chcę przeczytać Michaela Veya: Bunt, ponieważ nie odpuszczę sobie książki, w której bohaterowie zostali obdarzeni tak rzadko spotykanymi mocami. Uwielbiam historie, w których ważną rolę odgrywają niezwykłe talenty, a w tej drużynie to zdecydowanie mieszanka wybuchowa. Z pozoru nie do pokonania, a jednak coś im zagraża! Już nie mogę się doczekać jak rozwinie się cała akcja, a po zobaczeniu zwiastuna już wiem, że nie oderwę się od tej książki, gdy tylko wpadnie w moje ręce :)

Premiera: 4 lipca!

A Was zachęcił trailer do przeczytania Michael Veya: Bunt



13 komentarzy:

  1. Cóż trailer trochę mnie zaintrygował. Dodam książkę na listę - Do przeczytania, ale pewnie przeczytam ją dużo później niż bym chciała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Może być fajne. Zwiastun mnie przekonał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie i obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, masz fajnego bloga. :)
    Obserwuję + http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z trailerem, na pewno intrygujący :D Z chęcią przeczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwszej części nie mogę nie przeczytać tej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, zapowiada się niezła historia! Dodaję do listy "przeczytać jak tylko zdobędę fundusze" <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku pomyślałam: "O! Coś jak Percy Jackson". Postaram się przeczytać, bo zapowiada się super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwiastun był świetny! Nie mogę się doczekać momentu, w którym ta książka wpadnie w moje ręce :D ~ Marie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwiastun niezły, zapowiada się niesamowita książka. Bardzo chętnie ją przeczytam, mam nadzieję, że już niedługo wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwiastun i opis zachęcają niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie... I to bardzo :D Jak będę miała okazję to na pewno sięgnę po ta pozycję, gdyż również uwielbiam książki, o ludziach obdarzonych takimi niecodziennymi talentami.

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytanie niezwiązane z czymkolwiek: jak się nazywa muzyka, która gra ci tu na blogu? Na playliście nie ma tytułu... Bardziej związane z czymkolwiek pytanie xD Będą recenzje książek yaoi od TCD? :) I nie tylko yaoi xD

    OdpowiedzUsuń