5 listopada 2013

To jest nasza... Pół-rocznica!

Pół roku! To już równiuteńkie pół roku od założenie Smell of Books... Aż trudno uwierzyć, że to już! A jeszcze trudniej, że w tak stosunkowo krótkim czasie udało nam się tyle osiągnąć! Za wcześnie jednak na przytaczanie całej historii naszego życia. Chcemy jedynie podziękować naszym stałym bywalcom, którzy byli tu od początku, jak i tym nowym czytelnikom - wszyscy jesteście wspaniali! :)

Blog z recenzjami, więc wszystko kręci się wokół książek... I dlatego chcemy Wam pokazać nasze książki! A właściwie małe fragmenty naszych domowych biblioteczek! Jest duża szansa, że dowiecie się o nas czegoś nowego :)



W mojej biblioteczce są książki wszelakiego rodzaju, od lektur szkolnych po horrory i fantasy. Są w niej książki oprawione własnoręcznie przez mojego dziadka, są też bardzo stare, które rozsypują się w rękach, i pojawiają się też takie całkiem nowe, które dostałem od przyjaciół i rodziny z różnych okazji. Lubię swoją biblioteczkę. ~ Leo

Wampiry! Wampiry... Wszędzie wampiry! Moja biblioteczka składa się prawie w stu procentach z książek o takiej właśnie tematyce. A najbardziej lubię jak krew leje się strumieniami... Posiadam też inne książki i kocham je równie mocno, ale... Ja po prostu mam słabość do krwiopijców, dla których już w pokoju powoli zaczyna brakować miejsca... ~ Ann

Choć teraz zdecydowanie brakuje mi czasu na czytanie, książki stoją i cierpliwie czekają na mojej półce. Sięgam zazwyczaj po wszystkie gatunki: od Paulo Coelho po to, co znajdę na półce Ann (czyli źródła, z którego czerpię najczęściej). ~ Puf


Czytam wszystko co mi się nawinie: od poradników, przez romanse, po horrory, czy moje ukochane thrillery i fantasy. Lubię mroczne klimaty, dużo akcji, magię, krew, morderstwa... Książki to coś, czego w moim domu nigdy nie zabraknie.  ~ Eve



No ale... Są też pół rocznicowe atrakcje! Mamy dla Was konkurs, w którym musicie się wykazać! O tak! Nagród troszkę mamy, ale nie oddamy ich za nic! Co to, to nie! 

Zgłaszać możecie się w komentarzach, a swoje prace wysyłajcie na smellofbooks@wp.eu .


Regulamin konkursu:
  1. Organizatorami konkursu są autorzy bloga Smell of Books. Nagrody można znaleźć na stronie Mystic Moon Handmade.
  2. Konkurs trwa od 5 do 25 listopada 2013 roku.
  3. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej tydzień od zakończenia konkursu.
  4. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wybranie jednego z tematów i napisanie na niego opowiadania oraz wysłanie go na adres e-mail: smellofbooks@wp.eu
  5. Opowiadanie nie może być krótsze niż 200 słów. Pod uwagę będą brane błędy, estetyka, bogactwo językowe oraz kreatywność
  6. Przy wyborze zwycięzców będziemy kierować się głównie własnym gustem. 
Dodanie bloga do obserwowanych lub polubienie strony sponsora nie jest warunkiem koniecznym, jednak będzie nam bardzo miło, jeżeli to uczynicie :)

Tematy do wyboru:
  • Wyzwanie Puf: Opisz swoją przygodę z książkami lub opowiedz o pierwszej przeczytanej przez siebie w życiu książce.
  • Wyzwanie Leo: Napisz własną wersję wybranego przez siebie fragmentu z dowolnej książki. Przecież musi być jakiś wątek, który chciałbyś zmienić!
  • Wyzwanie Ann: Napisz opowiadanie zawierające słowa: mól książkowy, świeca, deszcz, krew, wykałaczka, czekolada, atrament i rozdział.
  • Wyzwanie Eve: Napisz historię, w której przeniesiesz się do świata ze swojej ulubionej książki, spotkasz swojego ulubionego bohatera... Daj się ponieść fantazji.
Każdy uczestnik może wysłać maksymalnie dwa zgłoszenia. 
Na wszelkie pytania odpowiemy w komentarzach.

Nagrody:
  • Różdżka (prosto od Ollivandera!) dla każdego czarodzieja. Nie ważne, czy jesteś czystej krwi, półkrwi, czy też urodzony w mugolskiej rodzinie... Ona musi być Twoja!
  • Przywieszka z dowolną (wybraną przez siebie) książką! Niestety nie do poczytania, ale za to do noszenia przy torbie na szczęście!
  • Zakładka do książki wyjątkowo nie wykonana z papieru! Nie może się odczekać, by znaleźć się pomiędzy kartkami Twojej ulubionej książki! :)
 



Nagrody mogą różnić się od tych przedstawionych na zdjęciu, ponieważ zwycięzca będzie miał prawo wyboru spośród dostępnych różdżek, będzie mógł wybrać okładkę do przywieszki lub rodzaj zakładki.


Powodzenia!
... I do zobaczenia przy okazji rocznicy! A po drodze paru recenzji :)

7 komentarzy:

  1. Kiedy pierwszy raz trafiłam na tego bloga (dawno, dawno temu xD) byłam pewna, że prowadzony jest o wiele dłużej. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem ile udało Wam się osiągnąć w tak krótkim czasie. A w konkursie bardzo chętnie wezmę udział jak tylko znajdę trochę wolnego czasu. Życzę wszystkiego najlepszego całej ekipie Smell of Books z okazji tego jakże ważnego święta :) Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również wydawało się, że to dużo więcej niż pół roku...
    Naprawdę wiele osiągneliście przez ten czas :)
    W konkursie również wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! Już wiem co napiszę!

    W ogóle to byłam pewna, że Wasz blog funkcjonuje dłużej. Nawiązaliście tyle współpracy, macie wielu czytelników. Chciałabym abym w swoją pół rocznicę mogła pochwalić się takimi osiągnięciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości :) Jeżeli tylko starczy mi czasu, z pewnością wezmę udział w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW Gratuluje ! Obserwuje tego bloga od dawna :) Zachwycona jestem waszymi recenzjami i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulaucję takiego jubileuszu :D
    I oczywiście biorę udział <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością biorę udział :) Świetne zadania, chociaż od razu wiedziałam, które wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń