6 sierpnia 2013

Versatile Blogger Award


Ostatnio otrzymaliśmy dwie nominacje do Versatile Blogger Award, za które chcemy podziękować Nieuleczalnej Bibliofilce i Marceli. Jeżeli chodzi o różne tego typu zabawy na Smell of Books, to stanowią one mały problem z powodu większej liczby autorów. Nie chcemy się jednak izolować od blogowej społeczności, dlatego urozmaicimy takie posty większą ilością - w tym przypadku - faktów i ciekawostek. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za nominację naszego bloga :)

Specjalne podziękowania dla Parafki, o której nominacji z początku zapomniałam. Zapraszam do czytania jej bloga o 67 Głodowych Igrzyskach!

Zasady:
  1. Podziękować osobie, która nas nominowała u niego na blogu. 
  2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu (obrazek).
  3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
  4. Nominować 10 blogów, które na to zasługują.
  5. Poinformować o nominacji autorów blogów.
Siedem faktów o założycielkach Smell of Books.

Eve:
  1. Czytać zaczynałam już w wieku 3-4 lat. Podobno często pytałam mamę co „tam“ jest napisane, dlatego już od najmłodszych lat uczyła mnie liter. W wieku lat pięciu problemem pozostawały dla mnie tylko „polskie znaki“. Idąc do podstawówki czytałam już płynnie.
  2.  Bardzo szybko i łatwo się przywiązuję do ludzi, niestety.
  3. W podstawówce często próbowałam przekonać mamę, aby pisała za mnie wypracowania. Teraz dziękuję jej za to, że nigdy się na to nie zgodziła.
  4.  Bardzo często słucham stacji „American Rock“ w open.fm - jak coś mi się spodoba, zaraz szukam całej płyty zespołu. W 99% przypadków te piosenki, w których się od razu zakochuję mają nie tylko świetne brzmienie, ale i głęboki tekst. Taki... Dar?
  5. Pierwsza poważniejsza książka, jaką przeczytałam, to „Anioły i Demony“ Dan’a Browna. Miałam wtedy ok. 12 lat i wszyscy mówili mi, że nie dam rady.
  6. Nie znoszę zmian. Jedyne zmiany, jakie przychodzą mi z łatwością, to zmiana fryzury i koloru włosów.
  7. Nie przepadam za polską muzyką, ani za głosami damskimi w muzyce. W obu przypadkach są wyjątki, ale i te wyjątki szybko mi się nudzą, niestety.







Ann:
  1. Mam na swoich półkach ponad 100 książek o wampirach i to właśnie takie pozycje lubię czytać najbardziej. Fascynuję się nieśmiertelnymi na tyle, że napisałam o nich pracę na ustny egzamin z polskiego, która trwała 20 minut.
  2. Uwielbiam pisać i choć na razie robię to tylko do szuflady, kiedyś z pewnością wydam coś własnego. 
  3. Największe "sukcesy" zawsze odnosiłam na polu językowym - kocham angielski i niemiecki i chciałabym swoją przyszłość jakoś z tym związać, a najlepiej zamieszkać w Londynie lub Hamburgu.
  4. Innym moim hobby jest rysowanie. Zazwyczaj maluję tylko portrety, choć Eve cały czas próbuje przekonać mnie, bym zamieniła pędzle z powrotem na ołówki.
  5. Zajmuję się grafiką komputerową od kiedy pamiętam i to jest chyba to hobby, które jest ze mną najdłużej. Nigdy jednak nie myślałam, by zajmować się tym na poważnie - wiązać z tym swoją przyszłość. Dlatego nie poszłam na informatykę, lecz dziennikarstwo międzynarodowe. 
  6. Jestem uzależniona od kupowania książek, czekolady i... krwi?
  7. Czasami wolę ignorować ludzi niż się im sprzeciwić, lecz jeżeli ktoś mnie zdenerwuje - walę prosto z mostu. W innych sytuacjach jestem raczej nieśmiała.





Nominujemy wszystkie blogi, które zgłosiły się u nas do oceny ich opowiadań. Wszystkie o tym fakcie poinformujemy. Są na tej liście blogi, które czytamy regularnie. Większość z nich pewnie wzięła udział już w tej akcji, no ale może znajdzie się ktoś u kogo się nie powtórzy :)

I jak, dowiedzieliście się o nas czegoś ciekawego?

7 komentarzy:

  1. Ja dowiedziałam się, że mam bardzo dużo wspólnego z Eve ;)
    Pozdrawiam,
    Mad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli co mamy wspólnego? :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hej, ja też was zgłosiłam :c Nawet pisałam do Ann na fb z zapytaniem czy ogarnęła :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Eve, kilka punktów nas łączy ;')
    Ann, Ty wampirzyco! :P
    cóż, ciekawe fakty, lubię takie coś czytać. pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń