5 maja 2013

Wstęp


Od dawna marzył mi się blog z recenzjami książek i w końcu udało mi się go założyć. Wraz z drugą autorką (moją przyjaciółką) będziemy zamieszczać tu opinie o ulubionych książkach, tych przeczytanych, i tych, których według nas polecić nie warto. Blog dodatkowo będzie rozszerzony o oceny Waszych blogów - niektóre opowiadania mogą być równie ciekawe co dobra książka!


Myślę, że nie warto się zbytnio rozpisywać. Informacje o autorkach i inne rzeczy możecie znaleźć w zakładkach, wkrótce (mam nadzieję) pojawią się pierwsze recenzje książek i blogów.

A tymczasem chętnie się dowiemy, jakie WY książki lubicie czytać. Może chcecie, żebyśmy napisały coś o którejś z nich? Może już ją przeczytałyśmy? A jak nie, to chętnie to zrobimy!

Polecajcie nam swoje ulubione książki w komentarzach! :)

24 komentarze:

  1. http://as-much-as-i-love-you.blogspot.com/ Z Góry dziękuję za ocenę : ) xx @Ola_Narozniak

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym co myślicie o książce Czerwień Rubinu z Trylogii Czasu,albo coś o książce "Igrzyska Śmierci" :D
    Obie serie polecam wam do przeczytania :) I będę odwiedzać waszego bloga^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszymy :) Ja osobiście Trylogię Czasu do listy zakupów, a o Igrzyskach pewnie niedługo napiszę.

      Usuń
  3. http://bringmethehorizonopowiadanie.blogspot.com/ Zapraszam na mojego bloga i z góry dziękuję za ocenę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Dar" Alison Croggon. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam sage ' Dom nocy '
    a moje opowiadania ;
    dagmaraiNathan.blogspot.com
    niestetyzycieniejesttakiejakwbajkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Oliwer i zeszyt z marzeniami , ''Wroniec'' , wszystkie części ''Pretty Little Liars'' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, jeśli chodzi o książki to oczywiście każdemu, zawsze i wszędzie polecam najlepszą serię świata - Harry'ego Pottera :)
    Druga najlepsza seria - Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. I seria kontynuująca tą historię - Olimpijscy Herosi (:
    Następną niesamowitą serią są Dary Anioła, genialna historia, po prostu genialna!
    Igrzyska Śmierci - świetna trylogia, każdy znajdzie tam coś dla siebie :)
    Niezgodna i Zbuntowana - nie mogłam spać przez dobre 3 dni po przeczytaniu tych książek, cudo cudo cudo!
    Trylogia Czasu - bardzo oryginalna i zaskakująca opowieść :) Trafiłam na nią jakiś tydzień temu, zupełnie przypadkowo (: Jest GENIALNA!
    No ty chyba tyle, jeśli lubicie historie o wampirach to polecam jeszcze Błękitnokrwistych :)
    A co do blogów to ja z koleżanką prowadzimy ten http://neew-beginning.blogspot.com/ (nagłówek oczywiście od mistrzyni!<3) Jest on o tematyce Percy'ego Jacksona i jeśli, któraś z was czytała tą serię to zapraszam :) A jeśli nie, to też zapraszam, może właśnie dzięki naszej historii przekonacie się do tej cudownej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Percy Jackson, Dary Anioła, Niezgodna, Trylogia Czasu - to jest to, co muszę po prostu w najbliższym czasie przeczytać! :)
      I chętnie zajrzę na bloga w wolnej chwili. Cieszę się, że podoba Wam się nagłówek. Również liczycie na ocenę? :)

      Usuń
    2. Na pewno się na tych książkach nie zawiedziesz :)
      Bardzo bym chciała, żebyście oceniły naszego bloga, ale niestety mamy dopiero 2 rozdziały + prolog :c

      Usuń
    3. No to jeszcze dwa rozdziały i oceniamy :)

      Usuń
  8. Oceń mojego bloga z opowiadaniem: http://honoratacullen.bloog.pl/?ticaid=610888

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedźmin,
    Władca Pierścieni,
    Seria Gry o Tron,
    Seria Miecz Prawdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość książek, które chciałam podać już tu jest, więc nie będę się rozpisywać i powtarzać. Nie obyło by się bez prośby o recenzje Harry'ego Potter'a, który jest moją ulubioną serią książek :D
    -Cykl Kruczy Dwór-trzy bardzo ciekawe książki. Tajemnicze. Nie mam słów do opisania tych cudów. Uwielbiam je !
    -Hobbit.
    -Ten Obcy. Jest to lektura, ale według mnie bardzo ciekawa. Aż dzwine :D Wciągneła mnie.
    Ostatnimi czasy jakoś nie miałam wolnej chwili żeby sięgnąć po książkę, ale już niedługo wakacje i znów całe dnie będę się chować przed wszystkimi i czytać :3
    Chciałabym tez polecić mojego bloga, na którym piszę opowiadanie. Związane z Harrym'm Potter'em, choć jest to dość nowatorskie podejście do sprawy.
    http://thereisalwaysho.blogspot.com/
    Prosze o recenzję i miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cyklu Kruczy Dwór nie słyszałam szczerze mówiąc, więc warto to nadrobić :) Hobbit to nie moja bajka, ale myślę, że druga autorka bloga bardzo chętnie napisze jego recenzję, jak i Władcy Pierścieni :)

      Chętnie w wolnej chwili poczytam też opowiadanie, i dopiszę do listy opowiadań do oceny, jeśli sobie życzysz :D

      Usuń
  11. Serdecznie polecam ci serię Zwiadowcy oraz Trylogię czarnego Maga. Zwiadowcy autorstwa Johna Flanagana to seria opowiadająca o historiach głównie mężczyzn, natomiast w Trylogii Czarnego Maga główną bohaterką jest dziewczyna. ;3 Naprawdę świetne opowieści. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogię czytałam ostatnio, uwielbiam <3
      Recenzję napiszę jak tylko znajdę czas i wenę :)

      Usuń
  12. Polecam Ci sagę Harryego Potter'a i mój blog http://dra-story.blogspot.com/ :) Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili poczytamy :) Mamy go dopisać do listy do oceniania? :)

      Usuń
  13. Gorąco polecam "Lśnienie" Stephena Kinga

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. serdecznie polecam książkę "Córka Dymu i Kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam "Syrenę" i cykl "Skrzydła" ;D

    OdpowiedzUsuń