5 maja 2013

Słów kilka od Eve, czyli całkiem niezły usypiacz.

Na początek chciałabym się przywitać :)
Jestem Eve i za pomocą tego bloga chciałabym pomóc Wam w tworzeniu świetnych opowiadań, za pomocą konstruktywnej krytyki, oczywiście, oraz zachęcić Was do czytania książek. Sama, jak już pewnie się domyślacie, czytam dużo i bez książek nie wyobrażam sobie życia. Tak samo, jak bez muzyki. I tak jak z pisaniem radzę sobie nawet nieźle, tak talentu muzycznego nie mam za grosz, szkoda.

Wracając do pisania, to, że sama piszę z jednej strony pogarsza moją sytuację, a z drugiej ją poprawia. Poprawia, ponieważ doskonale wiem, jak to jest pisać bloga, bez względu na to, czy dużo osób go czyta, czy też nie. A gorzej... No cóż, ciężko jest oceniać innych, jednocześnie mając świadomość, że za pewne większość z Was pisze o wiele lepiej niż ja.
Poniekąd na to liczę, bo chciałabym móc wypowiadać się o Was w samych superlatywach :)

Jeśli zaś chodzi o muzykę... Rock, zawsze rock. Jestem wiernie oddana temu gatunkowi, chociaż nie pogardzę też inną dobrą muzą. Doceniam to, co tworzą artyści innych gatunków. I toleruję ich zwolenników. Za to nie toleruję tzw. "hejterów".
Uczciwie muszę przyznać, że czasem nawet ja słucham Biebsa, czy 1D. Niby nie moje klimaty, ale koleżki robią całkiem niezłą muzę, szacun!

Poza książkami, pisaniem i muzyką, zajmuję się też fotografią. Nie z jakimś wielkim zapałem, nie jestem bardzo nawiedzona, ale lubię to :) Moje (i trochę też Ann - mistrzyni photoshop'a) dzieła możecie oglądać na moim dA, do którego link znajduje się w zakładce "autorki".

A właśnie. Zapomniałabym o najważniejszym! Książki! Czytam właściwie wszystko, co mi się nawinie - zaczynając od dzieciństwa z HP, poprzez "Hobbity", szkolne lektury, wampiry (swoją drogą to lubię te klimaty - mroook :D) na thrillerach i thrillerach medycznych kończąc. Nie... Tak właściwie, to nie jest koniec. To dopiero początek. Tak, moja przygoda z książkami dopiero się zaczyna, i oby trwała jak najdłużej.

A teraz kończę, aby Was dłużej nie zanudzać moją osobą :D
Jeśli macie jakieś pytania co do mnie, to zapraszam do zakładki "autorki". Tam możecie poczytać o mnie więcej (ha, tak się rozpisałam, że chyba jednak nie), zostawić komentarz, bądź też wejść na mojego "aska". Wbrew pozorom nie gryzę ;)

Shalom Alehem ;)


3 komentarze:

  1. Za Rock i HP już cię uwielbiam :) xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Eve, moja kochana Eve ♥
    Jaka matka taka córka! Jedna malutka różnica - ja nie czytam szkolnych lektur xD Muszę dodać jeszcze jeden rozdział na Canon i zgłaszam się do Ciebie po ocenę, bo widzę, że się zrozumiemy bez słów :) Chociaż nie- bez słów będzie ciężko skoro masz oceniać opowiadanie ^.- Hmm... Mówiłam już, że Cię kocham? ♥
    Pozdrowienia, Kochająca Zawsze i Na Zawsze Nox ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówił Ci już ktoś kiedyś, że jesteś mega? :D
      ja ostatnio też z lekturami nie bardzo... ale na ogół czytam.
      też Cię kocham, córcia ;)

      Usuń